onsdag 27 april 2011

Efter solsken kommer ösregn...

Känns som om hela världen försvinner under mina fötter, känns som om jag rasar ner i det största hålet någonsin. Varför händer det här? Varför ska det hända mig, hända oss!? Varför i he-e ska någon behöva gå igenom det här.

Gårdagen är som en dimma, vet inte riktigt vad som sas eller vad som hände. Vet bara att det inte finns något liv i min mage längre... allt hopp har runnit ut...

Sista bilden på bebismagen, v 14


V14 å sen bara - slut!! Fattar inte att det här händer, kan inte förstå, vill inte förstå. Tårarna har inget slut å jag skriker hysteriskt i vågor... Just nu önskar jag att jag vore religiös, tror det hade gjort det hela lite lättare. Men jag blev bara förbannad på den religiösa sköterskan som försökte trösta igår. Ska man inte vara ledsen bara för att "Gud ville ha bebisen kvar hos sig"? Jävla humbug e vad det är! Jag är ledsen, jag är extremt jävla skitledsen, å det tänker jag vara oavsett vad någon annan säger. Min bebis i min mage är död!! Inte fan tänker jag ta det med en klackspark... Nä jag vill bara lägga mig ner å gråta, gråta, gråta tills tårarna tar slut... Jag vill sörja tills jag känner att jag fått nog.

Det är nu man får veta vilka som verkligen är ens vänner, det är nu de prövas rejält! För det är nu jag behöver er som mest, även om jag kommer vara ett helvete att umgås med ett tag framöver.

Nu ska jag bara sörja tillsammans med familj och vänner å låta mig få "drunkna" i det en stund. Tack ni som finns där för mig. Ni är guld värda!!!

/ Åza

6 kommentarer:

  1. Tårarna rinner...
    Vi finns här.
    Kram till dig, David och lillbusan Nova.

    SvaraRadera
  2. Lilla Åza...så himla ledsen för din skull. Inget jag säger kan trösta dig nu.... så jag skickar bara en STOR STYRKEKRAM till dig. Vi tänker på dig och lider med dig.

    SvaraRadera
  3. Sitter och läser detta, gråter med dig och kan inte förstå. Jag är så ledsen för eran skull Åsa. Men du är stark, du och David kommer igenom detta!
    Stor stor kram

    SvaraRadera
  4. Många kramar från mig!
    Finner inga ord som kan trösta dig.
    Som du skrev till mig: gråt de e det enda o göra.
    Kramr Malin

    SvaraRadera
  5. Men lilla gumman vad tråkigt!!! Stor varm kram till dig och David!! Kram Diana

    SvaraRadera
  6. Det är klart du ska få sörja! Gråt min vän, tills det inte längre finns några tårar. Jag gråter med dig. :'(
    Skickar många tröstekramar till dig. Mina tankar finns hos dig, David och Nova. <3

    SvaraRadera