lördag 16 april 2011

Bättre mot slutet i dubbel bemärkelse =)

Dagen artade sig något mot slutet nu iaf. Thinis var spänd och lite överpigg till en början men mot slutet slappnade hon av å gick riktigt strålande. Sådär strålande som hon går när man aldrig vill sluta utan man kan tänka sig att stå där och tömköra i evigheter!! Underbart när man får så mycket tillbaka =). Min älskade lilla häst kan minsann alltid få mig på gott humör =). Trots att hon håller på å brunsta å är jätteäcklig just nu så är hon bara helt underbar å sötast i hela världen =).

Ikväll blir det mys med familjen =), David är å köper pizza just nu å sen blir det tv, chips, cola å sen avslutar vi med en film såklart =). En helt vanlig fredagskväll med andra ord, precis så som jag vill ha de =).

En liten bonus bild på mig och världens goaste unge, från igår =)

Skön avslutning på den här dagen iaf å det är det jag ska ta med mig, det andra tänker jag glömma =).

Ta det glassigt!! / Åza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar