måndag 11 april 2011

Humöret på topp

Ja annat än på gott humör kan man ju inte vara en sån här dag =). Solen har strålat hela dagen det var 17 grader i skuggan när jag kollade tempen förut =). Dessutom har jag jobbat nere på tävlingen på Sickinge idag och tittat på massa fina ponnies, underbara varelser! Önskar man hade en förmögenhet så man kunde köpa nån till Nova, men det får nog vänta några år dessvärre =/...

Kroppen är sliten nu, det har den förvisso varit hela dagen men med lite smärtstillande (eller mycket) kan man klara en del extra. Nu känns det dock rätt så rejält att jag tagit i på tok för mycket idag, får hoppas att jag inte får sota alltför mycket för det hela imorgon. Jag och gränser är lixom inte någon bra kombo.

Thinis fick vila idag, jag pallade helt enkelt inte mer, får se om jag kan ta henne en gång innan träningen imorgon så hon får gå lite på lina en stund =). Då e hon kanske inte helt galen på träningen imorgon iaf, hoppas jag.
Bild från våren 2009 men det är just såna här jag inte vill sitta på och känna imorgon =)

Tandläkaren imorgon oxå =/, fetångest har jag, men nu måste jag dit. Har haft ångest sen David bokade tiden åt mig förra veckan, men det börjar helt enkelt bli för jobbigt att bara tugga med framtänderna hela tiden. En del saker är lixom lite luriga att äta då ;).

I veckan kommer nog jag och Nova åka upp och hälsa på mina föräldrar oxå en runda =), kommer bli hur mysigt som helst. Vi ska titta på tranorna vid Hornborgasjön är det tänkt, det var ju ett tag sen jag var där oxå. Måste ha varit typ 91 eller nåt haha.

Näpp nu e re matlagningsdags =).

Ta det glassigt!! / Åza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar