torsdag 1 september 2011

Premiär

Ja igår var det premiär för mig hos akupunktören =). Jag som har nålfobi tyckte ju detta var rätt jobbigt innan, men oj vad det var ofarligt haha. Hur mysigt som helst och gjorde inte ont alls =). Bokat in en ny tid nästa vecka igen =). Rätt sleten var man igårkväll dock men det är nog ganska normalt =).

Pållan fick en tömkörningsrunda innan igår oxå för jag ville inte ta något efteråt utan då ville jag bara kunna slappa =). Hon var ganska fin men kändes lite loj men det händer ibland när hon e på töm så det var inte så farligt. Lite irreterande just där och då bara när man får va på henne hela tiden för annars dör hon lixom. Är nog säkert bättre idag, för idag ska vi till Jenny och träna =), ska bli så himla kul!!

Idag börjar Novas ridlekis igen oxå =), som hon ser fram emot det, å jag oxå såklart ska bli jättekul att se hur mycket hon utvecklats under sommaren med egen ponny =). Dock så kommer hon ju få rida barbacka på Amelia nu tills hon åker hem eftersom vi lämnar tillbaka sadeln till Elin idag =/. Hon har ju dock en gjord att använda då så jag tror det kommer går bra det oxå, bara att hon ska vänja sig =). Går ju tom att sätta stigbyglar på gjorden oxå om det skulle knipa =).

Nu på morgonen hängde Novas ena framtand på sniskan oxå så den fick jag plocka bort så nu har hon två gluggar i fram =), mäkta nöjd var hon efteråt =). Snart e re jobb en stund å sen blir det lite tvätt å småplock här hemma innan Nova kommer hem igen =). Sen blir det ridlekis och träning i rasande fart =), en helt underbar dag att se fram emot helt enkelt =).

Den här synen mötte mig igår när jag skulle ta av Thinis täcket =). Sötnötter =)
Over and out / Zatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar