onsdag 7 september 2011

Bommulsbröllop =)

Ja det firade vi igår =), vår allra första bröllopsdag! David kunde inte ha gjort mig mer förvånad än vad han gjorde heller =), underbara karl! När jag kom hem från stallet på eftermiddagen låg det en bukett med rosor, en ask choklad och en trisslott på min huvudkudde=). Fina underbara David, vad mer skulle jag kunna önska mig i livet?! På kvällen var vi barnlediga och vi passade på att åka in till Restaurang Charlie inne i "stan". Är det bröllopsdag så slår man på stort så jag käkade oxfile med rosepepparsås, hur gott som helst.
Dessutom passade vi på att åka fint oxå när det var högtidsdag =), så vi lånade Lennarts Jaguar in. Lyxigt värre med andra ord =).

Min fina överraskning =)

Min älskade make och snyggebilen =)

Ja, jag försökte vara lite fin på kvällen men det är inte lika lätt längre =/

Avslutade sedan kvällen med att se klart på fotbollsmatchen hemma hos svärmor och svärfar=), Nova hade däckat i en sackosäck brevid soffan så vi tyckte vi likagärna kunde se klart å sen åka hem med henne istället =).

Idag har det mest varit jobb å slapp. Ska dock iväg på akupunktur om en stund =), ska bara mata pållan å hämta dottern på fritids först =).

Häpp dags att sätta fart!!

Over and out / Zatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar