måndag 12 september 2011

Skithumör =/

Idag har varit en konstig dag, mitt humör har verkligen varierat från en sekund till nästa. Tålamod noll, vilket ju inte är så jättelyckat med en dotter som är i fet sexårstrots just nu. Har bitit mig i läppen många gånger i eftermiddag.
Har iaf varit inne å köpt nya arbetsbyxor igen, så de kommer förhoppningsvis på onsdag =), ska bli skönt att slippa använda mysbyxor på jobbet hela tiden.

Har dessutom spenderat en hel del tid ute hos min vackra skadade springare. Hon har fått en rejäl massage och rykt å sen var jag ute och repade massa gräs till henne i två omgångar. Klövern var poppis vill jag lova, hon tuggade frenetiskt utan att ens lyfta huvudet en sekund haha.

mumsigt värre =)

Suddigt men ni ser nog iaf hur det ser ut lite efter en dag på pellets =)

Suddigt här oxå men iaf en närbild, ganska söndertrampat redan =)
Nu e re matlagningsdags å sen blir det bingen för jag är fullständigt slut i både kropp å knopp...

Over and out / Zatan

2 kommentarer:

  1. Vattnar du nånting när du lagt på nytt ? En del säger ju att man ska göra det..

    SvaraRadera
  2. Nej faktiskt inte tycker inte att det behövs. Dammet som uppstår är så stora partiklar att de fastnar i flimmerhåret å är därför ofarliga. Att vara noga med anläggandet av bädd är det viktigaste då du får ett helt luktfritt, torrt, lättskött och dammfritt underlag =)

    SvaraRadera