onsdag 4 maj 2011

Förändringens dag =)

Den här dagen kunde dock ha börjat bra mycket bättre =(... skulle ta på mig lite kläder att ha när jag går till frissan om en stund... har inte ett enda par byxor som jag kommer i... inte ett enda par!! Fy fan så jag deppade ihop... ja, jag är tjock nu sen jag gick upp under graviditeten.. men fan ska jag inte kunna komma i ett enda par byxor... tyckte det var nog med helvete nu =´(... det här var lixom bara droppen, jag har ju inte råd att köpa nya kläder... finns inte ett endaste öre till det... FAN OXÅ!!!

Känns som om allt elände aldrig tar slut... Någon som har något bra tips för att loosa en sådär 10 kg på nolltid hör av er... å säg inte springa för det klarar inte min kropp av tyvärr =(... Cykla sa jag börja med så fort jag hittat munstycket till pumpen men det kommer nog dessvärre inte göra att jag tappar i den takten jag vill =(... får väl börja med sån där förbannad pulverdiet igen... men det är ju så vansinnigt äckligt... jaja slut med negativiteten... uppdaterar om en stund med en före bild iaf =)

Ta det glassigt! / Åza

1 kommentar:

  1. finns en bok som heter 6 kilo på 6 veckor. Jag följde den och gick ner just det. Sedan har jag fortsatt att äta ung efter den men med lite fusk och har nu gått ner 7,5 :) Finns på ICA :)

    SvaraRadera