torsdag 5 maj 2011

Då kör vi igen...

Japp då fortsätter vi... ska sätta mig i bilen och köra upp till mor och far om en stund. Verkar som om det inte är så långt kvar innan mormor försvinner nu =´(. Måste helt enkelt upp å säga farväl innan hon gör det. Så nu blir det ytterligare en tung dag, men den här får jag tackla själv. David pallar inte följa med och Nova har ridlektion som jag inte vill att hon missar. Jag glömde ju bort den förra totalt.

Jag får se om jag kan uppdatera senare idag för just nu är det lite packning som gäller om jag inte klarar köra hem förrän imorgon. Sen ska pållan fixas och vatten fyllas på, men sen kan jag köra norrut. Är eofs inte bara tråkigt när jag kommer upp, jag behöver min familj där uppe mer än någonsin och det ska bli skönt att vara nära de ett tag. Få gråta och vara den svaga lilla Åza ett tag, få bli ompysslad och få vara mig själv helt och hållet.

Ta det glassigt / Åza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar