måndag 16 maj 2011

Knackad =)

Nu e pållan fixad =), duktig var han (kiropraktorn asså) vill jag lova. Man blir stum av förundran av allt de kan hitta å fixa till =). Hon hade tre kotor i ländryggen, en i manken och en i halsen som låg fel. Nu är det dock fixat å jag hoppas att hon ska bli trevlig att ha å göra med igen. I ländryggen har det tydligen börjat för över ett år sen!! Stackars lilla stumpan, han sa att det har känts ungefär som ichias. Inte undra på att hon varit bitchig ibland, matte fattar ju inget =(... Dåligt samvete har jag nu men han sa att jag inte skulle ha det, men det går inte att hjälpa.
Jag är bara så himla glad att hon e fixad nu å att hon inte har ont mer =). Om 3-4 veckor skulle han komma tillbaka oxå och kolla henne igen så att det låg kvar fint =).
Efter två felfria rundor i Älmhult i höstas =)

Snart kanske vi e på G igen =)


Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar